الرئسية
أجمل و أصعب قصة حب 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا أجمل و أصعب قصة حب 829894
إدارة المنتدى أجمل و أصعب قصة حب 103798
الرئسية
أجمل و أصعب قصة حب 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا أجمل و أصعب قصة حب 829894
إدارة المنتدى أجمل و أصعب قصة حب 103798
الرئسية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
 لوحة شرف المنتدى لهذا الأسبوع 

Jasmin Aflatoon
Kla$H_10
منتدى العام
مـــن الخطـــــأ؟؟؟؟
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» الفـــــــــرق بين To،،Too،، Two
أجمل و أصعب قصة حب I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 17, 2009 8:05 am من طرف Ehsaas Aflatoon

» Look inside your heart
أجمل و أصعب قصة حب I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 17, 2009 7:58 am من طرف Ehsaas Aflatoon

» dillagi...
أجمل و أصعب قصة حب I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 17, 2009 7:55 am من طرف Ehsaas Aflatoon

» مااذنب المشااااااااعر حين تداس
أجمل و أصعب قصة حب I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 15, 2009 4:01 am من طرف كلي الاحساس

» صديقك يبقى صديقك..
أجمل و أصعب قصة حب I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 15, 2009 3:57 am من طرف كلي الاحساس

» من قلبــــــــي الى قلبـــك
أجمل و أصعب قصة حب I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 15, 2009 3:52 am من طرف كلي الاحساس

» تعـــــــــــــــلمت.....
أجمل و أصعب قصة حب I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 15, 2009 3:45 am من طرف كلي الاحساس

» توبة في المرقص
أجمل و أصعب قصة حب I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 15, 2009 3:39 am من طرف كلي الاحساس

» اللي يوصل خمسه يحط الفلفل بعيون اي عضو
أجمل و أصعب قصة حب I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 27, 2009 7:51 am من طرف Jasmin Aflatoon

» •° سجل حضورك بآسم أي عضو ._____
أجمل و أصعب قصة حب I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 27, 2009 7:47 am من طرف Jasmin Aflatoon

التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Jasmin Aflatoon
أجمل و أصعب قصة حب I_back_titleأجمل و أصعب قصة حب I_back_titleأجمل و أصعب قصة حب I_back_title 
كلي الاحساس
أجمل و أصعب قصة حب I_back_titleأجمل و أصعب قصة حب I_back_titleأجمل و أصعب قصة حب I_back_title 
Kla$H_10
Rani Aflatoon
KING
alaflatooni
ملك الإحساس10
امورة بس مغرورة
Reem Abdu
ياسر الكاسر

أجمل و أصعب قصة حب

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Kla$H_10
فيلسوف فعال
فيلسوف فعال

االجنس : ذكر
عددا لمشاركات : 407

أجمل و أصعب قصة حب Empty
مُساهمةموضوع: أجمل و أصعب قصة حب   أجمل و أصعب قصة حب I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 06, 2009 10:52 pm

رأفت : أعتقد أننا آخر إتنين غير مرتبطين في هذا العالم 

سها : اه .. كل صحباتى مرتبطين وإحنا آخر إتنين مش مرتبطين وكل واحد فينا عايش من غير حبيب

رأفت : اه .. مش عارف أعمل إيه

سها : أنا عارفة .. تعالى نلعب لعبه

رأفت : لعبة إيه ؟

سها : تعالى نرتبط لمدة 30 يوم , أبقي حبيبتك فيهم وتبقي حبيبى فيهم لحد وا ال30 يوم يخلصوا

رأفت : مممم , فكره حلوه وانا كده كده فاضى طول الفتره اللى جايه ..

اليوم 1

دخلوا السينما لأول مرة مع بعض ومسكوا إيدين بعض وهما بيتفرجوا عالفيلم الرومانسى

اليوم 4

راحوا شاطىء البحر وإتفسحوا .. رأفت وسها عاشوا وقت مميز في اليوم ده

اليوم 12

رأفت عزم سها عالسيرك وعلي بيت الرعب , سها كانت خايفه أوى وحاولت تمسك إيد رأفت بس غلطت ومسكت إيد واحد تاني وفضلت تضحك هي ورأفت عالموقف ده

اليوم 14

راحوا للعراف وسئلوه عن حظهم , العراف قال لهم : حبايبى .. متضيعوش لحظه من حياتكم وعيشوا حياتكم في سعادة مع بعض .. بعديها عين العراف دمعت وقال لهم إمشوا

اليوم 20

سها عزمت رأفت عشان يروحوا الهرم وإتفرجوا هناك على الخيل وهو بيجرى .. سها همست ساعتها بكلام رأفت مسمعهوش

اليوم 28

ركبوا باص وبسبب الطريق المتعرج الباص عمل حادثه مكانت أول مره سها تبوس رأفت عشان إتجرح

اليوم 29

الساعه 11:27 p.m

فاضل 33 دقيقه وال30 يوم يخلصوا

رأفت وسها قاعدين فى نفس المكان إللى كانوا قاعدين فيه من 30 يوم ساعت ما إتفقوا يلعبوا اللعبه دى

رأفت : انا عطشان يا سها , تحبى تشربى حاجه ؟

سها : شكرا .. ياريت بيبسى

رأفت : حاضر ... إستنينى مش حتأخر

20 دقيقة عدت لحد ما سها لقت واحد غريب بيكلمها

الغريب : إنتى صاحبة رأفت ؟

سها : اه , ليه فيه إيه ؟؟؟

الغريب : سواق عربيه خبطه وهو في المستشفى حالته وحشه أوى

الساعه 11:57 p.m

الدكتور خرج من غرفة الطوارىء وكان فى إيده إزازة بيبسى وجواب لسها ..

الدكتور : إحنا لقينا الحاجات دى مع رأفت

سها قرأت الجواب وكان بيقول :

سها .. الجواب ده انا كتبته من كام يوم , انا لقيتك إنسانه رقيقه محلوه أوى , ولقيت نفسى بحبك بجد من غير ما أحس , إبتسامتك اللى حبتها عمرى ما حنساها , وكل حاجه حصلت بينا فى لعبة ال30 يوم خليتنى أحبك أوى .. وقبل ما ال30 يوم يخلصوا أتمنى إنك تكونى حبيبتى بجد لآخر يوم فى عمرى .. بحبك يا سها ..

سها كرمشت الجواب ودخلت غرفة الطوارىء وصرخت فى رأفت وعنيها كلها دموع : رأفت .. مش عيزاك تموت .. انا بحبك , فاكر يوم ما رحنا الأهرامات ؟ ساعتها انا همست بكلام إنت مسمعتهوش .. انا كنت بتمنى ساعتها إننا نفضل مع بعض للأبد ونفضل مستمرين فى اللعبه لآخر يوم فى حياتنا ... أرجوك متسبنيش يارأفت , حرام عليك متعملش فيا كده .

ساعتها الساعه دقت 12:00 a.m
وقلب رأفت بطل يدق ... وكانوا 30 يوم زى ما إتفقوا بالظبط .

أعطى كل المشلعر لمن تحب , إجعله يشعر أنه أغلى من الدنيا , لأنه عندما يرحل ستحزن عليه أشد الحزن , وسيكون وقت المشاعر قد فات أوانه ..
إذا كنت أغضبته إذهب إليه وأرضيه .. فلو كان لا يحبك ما كان غضب أو إنجرح منك ..
إحتويه داخلك وضمه إليك قبل أن يصبح ذكرى
امورة بس مغرورة
أفلاطون فضي
أفلاطون فضي
امورة بس مغرورة

االجنس : انثى
عددا لمشاركات : 132

أجمل و أصعب قصة حب Empty
مُساهمةموضوع: رد: أجمل و أصعب قصة حب   أجمل و أصعب قصة حب I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 15, 2009 4:09 pm

تسلم يديك يااااغلا
كلي الاحساس

أجمل و أصعب قصة حب Default3
كلي الاحساس

االجنس : انثى
عددا لمشاركات : 480

أجمل و أصعب قصة حب Empty
مُساهمةموضوع: رد: أجمل و أصعب قصة حب   أجمل و أصعب قصة حب I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 22, 2009 3:14 am

يسلمووووووو لا نــامل والايااااااااادي

ياغـــــــــلا تقبل مروري

أجمل و أصعب قصة حب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ما أصعب أن تبــكي بلا دمـــــــــــــــوع
» الصدق والشرف من أجمل وأرقى الحلي التي تزين المرأة الفاضلة